محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 839

غول ترین پکیج افزایش فالوور و لایک اینستاگرام (برای اولین بار در ایران)


غول ترین پکیج افزایش فالوور و لایک اینستاگرام (برای اولین بار در ایران)

سلام به کاربران خوب فروشگاه 4کیا!

قبل از هر موضوعی لطفا به تصویر زیر دقت کنید :

 

این نتیجه صرفا حاصل 3 ساعت استفاده از پکیج های ماست!

 

قطعا شما هم از این نتیجه تعجب کرده اید، اما شما هم با در دست داشتن این پکیج که دارای بهترین و مطمئن ترین روش ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام میباشد به راحتی میتوانید یک پیج تجاری/شخصی و هنری با فالوور بالا ایجاد کرده و به کسب درآمد بپردازید.

توجه کنید، بسیاری از سایت های فروش فالوور و لایک دقیقا از روش ها و نرم افزار های موجود در همین پکیج استفاده کرده و درآمد میلیونی دارند!

 

این پکیج ۱۰۰ درصد تضمین شده می باشد که اگر شما نتوانستید با این پکیج کار کنید می توانید ظرف ۲۴ ساعت پول خود را پس بگیرید.

 

نسخه قبلی این پکیج که ماه ها قبل آماده شده بود با استقبال بی نظیر شما علاقه مندان مواجه شده بود و هم اکنون نسخه جدید 2018 این پکیج آماده شده و برای اولین بار در ایران و به طور اختصاصی به فروش میرسد!

 

 

 

برخی سوالات متداول

 

1. آیا برای دریافت فالوور و لایک نیاز به پرداخت هزینه داریم؟

خیر شما با دریافت این پکیج و استفاده از آن صرفا نیاز به یک اتصال اینترنت نیاز دارید تا فالوور ها و لایک های پیج خود را با فالوور های واقعی/فیک (بسته به انتخاب خود) افزایش دهید.

2. چه تعداد فالوور میتوانم در یک روز کسب کنم؟

در صورتی که تمام محتویات پکیج را به صورت همزمان در یک روز RUN کنید (که به علت مشکلات ناشی از BAN شدن صفحه اینستاگرام توصیه نمیشود) میتوانید تا 15K فالوور در روز کسب کنید. البته این تعداد کاملا بستگی به میزان استفاده شما از نرم افزار ها دارد. نمونه افزایش فالوور یکی از مشتریان قبلی ما طی 21 روز :

3. چه محتویاتی در داخل این پکیج وجود دارد؟

این پکیج دارای فایل هایی به 4 شکل Windows , Android , Online , Article ارائه میشود و حاوی 9 بسته (Pack) میباشد که شامل نرم افزار ها، روش های اختصاصی و تکنیک های اختصاصی ما میباشد.

4. در صورت عدم رضایت از پکیج آیا میتوانم پول خود را پس بگیرم؟

در صورتی که شما پکیج را تهیه کنید و نتوانید از آن استفاده کنید ما شما را راهنمایی میکنیم اما اگر تناقضی بین محتویات این صفحه و پکیج دریافتی شما وجود داشته باشد تمام مبلغ پرداختی شما تمام و کمال بازگردانده میشود و فروشگاه Sellers.4kia.ir متضمن به تامین تمام محتوای اشاره شده در این صفحه میشود.

5. آیا آپدیتی وجود خواهد داشت همچنین آیا ما میتوانیم این آپدیت ها را تهیه کنیم؟

وبسایت فروشگاه فایل Sellers.4kia.ir متضمن میشود با ارائه ی آپدیت های جدید مانع از بین رفتن تکنیک ها گردد و خریداران قبلی از طریق ایمیل خود این آپدیت ها را دریافت خواهند کرد پس در وارد کردن ایمیل خود دقت کنید. این آپدیت حداکثر در بازه زمانی 3 ماهه ارائه خواهد شد؟

6. آیا میتوانم پس از خرید این پکیج آن را به فروش برسانم ؟

هر گونه فروش این محصول به شخص ثالث غیر قانونی و شرعا حرام بوده و متخلف از طریق مراجع قانونی تحت پیگرد قرار میگیرد.

7. آیا میتوانم پس از خرید پکیج به دیگر کاربران فالوور و لایک بفروشم؟

بله ، بسیاری از کاربران و مشتریان قبلی ما هم اکنون از همین طریق به کسب درآمد مشغول هستند!

8. آیا پس از خرید مشکلات من را در رابطه با این بسته رفع میکنید؟

بله، تمامی مشکلات مرتبط با این محصول به طور کامل پاسخ داده شده و رفع میشوند.

 

 


مبلغ واقعی 171,500 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 102,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 311

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه فایل Seller زیر نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران و با تبعیت از ضوابط فعالیت قانونی که توسط پلیس فتا جمهوری اسلامی ایران ارائه شده فعالیت میکند و مدیریت فروشگاه متضمن میشود کلیه ی فعالیت های تجاری بر محور قانون و صداقت استوار خواهدبود.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما